Monday, September 17, 2007

MY CONVOCATION - 2007

Malas nak citer banyak. Convocation aku telah diadakan pada, 27hb August 2007. Akhirnya, dapat gak aku merasa dewan convocation ni sebagai seorang graduan. Tapi, aku tadela menang apa2 award, layak ke aku nak menang? Tapi, dengan penantian dan kesabaran dan sedikit kegigihan, dapat jugak aku grad, dalam Chemical Engineering. Degree je...tak larat nak sambung master. Tunggula, kalo ada rezeki, umur panjang dan duit banyak serta ada semangat baru aku pikirkan. Nak sambung terus master, tak layak. Cukup makan la, katakan. Tapi, alhamdulillah... aku dah dapat kerja dan aku kerja sungguh-sungguh. Gagal sekali bukan bererti gagal selama-lamanya. Di mana ada usaha, di situ ada kejayaan.

Bergambar dengan latarbelakangkan cokmar

With my family. My sister, mom and dad.

Waiting for my name to be called

with my best friend, KJ

With my friends after getting the scroll

With abg azam

With my x-choir team members

With Vhonani, my seat partner in the convocation hall

Waiting in line before entering the convocation hall

3 comments:

Anonymous said...

erm, pic yang belakangnya cokmar tu, konvokesyen ketujuh.

kalau yang ke-99, mesti panjang nak tulis.
MAJLIS KONVOKESYEN KESEMBILAN PULUH SEMBILAN.
hayooo.. kan?

shandye. said...

hehe...
rasanya belum terlewat kite nk wish congrats kat dia...
hikhik...

izzu said...

tq shandye, really appreciate it.

to jai, ntahla...i mls nak pikir benda itu ye