Thursday, November 15, 2007

OUSTATION - SESI LEPAK DI PANTAI

di pantai impiana, cherating

disebabkan kerja aku ni, ada bersangkut paut ngan laut, jadi setiap kali outstation sure akan duduk kat resort atau hotel tepi laut. walaupun aku tak berapa suka pantai dan laut tapi aku ok je since kompeni bayar....hehehe

di pantai awana kijal resorts

aku lagi suka waterfall dan hutan2, kalo nak gi bercuti ke apa ke...tapi, tade masa nak gi dan tade kawan. kawan2 aku semuanya suka laut dan pantai je. aku suka gak jungle trekking, camping ni tapi geng2 aku skrg ni...tade pun yg berminat. tapi, xpela...aku pun bukan ada masa nak gi...

di pantai swiss garden, kuantan

tapi, aku enkoy gakla outstation, sbb aku suka bayu laut dan mengutip kulit siput. takpun, tangkap ketam dan siput tepi pantai....dan bosan main, campak balik dlm laut.

di pantai cherating lagi

esok, aku akan ke pulau pangkor (laut lagi). tapi, okla since aku join org je. aku tak buat apa2 preparation...semua ada yg uruskan, sbb tu aku join. sbb semua dah well managed. nnt balik, aku citer k.

melelapkan mata di atas pasir pantai cherating

No comments: