Wednesday, July 16, 2008

AYAT2 MENGORAT DARI SOMEONE

Terharu gak aku, ada org leh describe aku sampai macam ni. Aku ni biasa je. Manusia biasa. Tade apa keistimewaan pun. Cuma, bila kita respect orang, orang akan respect kita balik. Kita kena jaga hati orang kalo nak orang jaga hati kita. Sebab, aku tak rasa ada sapa-sapa dalam dunia ni, ingin hidup sorang2. Sebab tu, ada penjara utk orang salah sbb penjara tu sendiri dah melambangkan kesunyian sebab dok sorang2. Aku memang menghargai komen individu ni. Aku just share nak korang. Bukan nak menunjuk-nunjuk aku ni bagus. Sometimes, it make me feel good about myself. At least, i have a good side of me which people

Kalau i nak sebut 1 per 1 knp i interested kat u, byk juga sebabnya tapi i ambil yg penting2 saja. soal hati, jgn cerita krn ia terlalu subjektif untuk dterangkan. kalau tersalah terang, nanti u fikir i jatuh cinta pula

1. i dah bosan dgn lelaki2 yg perasan diri mereka macho yg kdg2 kata - sorry, u not my taste, u p cari org lain ok, saya tak berminat, u jauh sgt...dan mcm2 lagi. kalau nak tolak pun, jgn lah kasar sgt, mcm lah tak ada kekurangan pun dalam diri mereka. jadi i janji pada diri sendiri message katu sebagai org yg i rasa kacak dan macho untuk yg terakhir. thats why hanya u yg i gunakan bahasa yg direct, supaya i tak terkena lagi

2. senyuman u, keserlahan keikhlasan di wajah u, dan keseragaman yg u pamerkan dalam pic

3. kata2 pengenalan diri u yg bersahaja, punya rasa hormat, ada jiwa menghargai org lain, low profile dan tidak bermegah2

4. i nak cuba2 saja, untung sabut timbul, untung batu tenggelam. tak mengharap sgt seperti dgn yg lain2 tu. i dah jenuh mengharap. hasilnya hampa.

1 comment:

shandye. said...

kay...
wanna add something else yg penah ada orang guna kat aku dulu2 la...

"awak... ada dua jenis orang dalam dunia nie... satu, yang mencari cinta untuk dijadikan pengisian... dua, yang mencari cinta untuk mengisikan... dan saya nak cinta awak untuk mengisikan hati dan jiwa saya yang sekarang nie kosong..."

huhu... leleh siutt...