Tuesday, October 13, 2009

BREAKFAST WITH MY BABY

Malasnya nak bangun pagi ni. Mengantuk sgt. Alarm dah bunyi banyak kali pun, still tak mampu nak kejutkan aku. Nasib baik baby ada, dan kejutkan aku suruh bangun.

Dengan malas, aku bangun dan terus mandi. Bila siap mandi, aku tengok baby masih lagi berguling2 atas katil. Dah lambat ni, nak bersiap2.


Baby pun bangun buatkan aku breakfast. Cepat dan mudah, dia buatkan aku tuna sandwiches, sama mcm semalam. Dan juga air teh suam2 panas. sebab aku takleh nak minum hot tea, nanti sakit dada.

Aku tak cerewet dan tak memilih. Asalkan baby buat dengan ikhlas, aku dah cukup berpuas hati dan gembira. Aku makan je, dan yang lebih bawak bekal utk ke opis. Sambil makan, sambil borak2, sambil mesra2. Best betul, mcm honeymoon setiap hari.


Okla, off to work. Dah lambat. Aku tau, baby pun nak sambung tido. Memang kaki tido. Hehehehe....tapi, dia tetap yang aku sayang. I love you, my baby.

13 comments:

not available said...

masa tu aku guling2 depan tv sbb br bgn tido sbb takleh tido da dgr bunyi alarm kuat, then aku ternampak suami isteri duduk bersama di meja makan.

tak bleh blah, aku tgk betapa mesranya suami isteri itu.

tapi si suami tak sedar aku da bangun dan memerhatikan si suami bermanja dgn si isteri

tiba2 ...

aku pengsan ...

izzu said...

ahahah, pitam sama2

Anonymous said...

"Nasib baik baby ada, dan kejutkan aku suruh bangun."

sebab dia dah takk kuasa nak dengar alarm u banyak kali. i pun boleh dengar yaa...

farish izaryl @izreez said...

ohh so sweet =p

izzu said...

bgsla, leh kejutkan u skali

Pemerhati Bebas said...

Tayanglah kat semua orang yang ko ada baby.
Aku nak tengok, berapa lama ko boleh bertahan.

datin cik sal said...

matila ada jugak yg jeles kan.. **opps!!.. kao tayang je izu.. tahan tak tahan.. kita refer to kitab imah!!**matilamati!!

arieca7 said...

tayang lagi izzu, lame ke skjap ke, suke ati lah..


hepi deepavali uols

izzu said...

yes, aku akan berusaha utk bertahan lama

Anonymous said...

semoga bertahan lama uols..

Anonymous said...

i doakan u berjaye...go go izzu go go

datin cik sal said...

kann... tetap hairul sg gabai nak ckp ngan mak hayam dia!! hiks!!

izzu said...

oops, kisah lama