Wednesday, May 18, 2005

HARAPAN YANG BERTERBANGAN

hmmm...dua paper dah berlalu...paper 1st mmg sgt memberandsangkan...tp 2nd paper ni...cam hampeh...ingat nak score 3 pointers em ni...tp cam haram la jadinya....punah sungguh harapan....kenapa aku bengap sgt ngan math ni......nak bunuh diri la...kalo tak dpt 3 pointer atau fail paper math ni...kalo score dan lulus paper math ni...aku berjanji akan study setiap mlm bersungguh sungguh, and no new perfume for the whole next sem....dan juga kena tambahkan amal ibadat...leh tertunai ke janji aku ni ? aku harap2...boleh... aku berazam!!!!

2 comments:

Anonymous said...

haha..byk lagik benda kena diazamkan such as taknak gie TOTO2, kurangkan karaoke, tak mau bercinta, haha....mcm bunyi jadik pak imam jaa~ aka tabligh

izzu said...

aku taknak berazam utk benda yg mustahil...sah2 la karaoke tu dah jadi rutin hidup...dan aku mmg nak sgt bercinta...TOTO tu adalah tmpt utk aku menenangkan fikiran..heheh...susahla nak berazam utk tak buat benda tu sbb aku tau..pasti tak terjadi :P