Sunday, December 25, 2005

2nd WEEK IN KK

HI!! now, is the 2nd week....tak byk kerja nak buat...bosan. yelah dept hse ni, apa sgt leh buat....balik2 baca report, baca manual...pastu kena analisa data....rutin yg sama....tapi better than doing nothin rite ? skrg ni...hubungan ngan staff2 kat sini pun makin mesra...dpt borak2 ngan abg sham...(ha ha ha) kena cepat2 beli digicam ni...rugi kalo dok sini tak amik gambar...n aku pun dah kenal lagi sorg staff yg baru balik dr outstation, perry lo nama dia, kinda cute tu...bila la nak kenal lebih2 ni..susah sikit nak masuk daun.."akak besar" pun dah makin rapat...muka sebiji mcm lorea (for those yg kenal lorea la)...nampaknya, ada la geng nak cikcur2 kat kk ni...tu pun dah ada plan nak ke clubbing...tp nnt dulu la..slow2...tak tau lagi camne market kat kk ni mcm mana...tp org kk ni, semua cute2, cuma satu je problem...renek...susah betul. tp sng je nak mesra, just bagi jelingan2 maut, pastu senyum...dah leh masuk line...ada lagi 30 minggu, so9 tak perlu bimbang....tadi pun baru je bls msg someone di kk ni...nnt kalo free leh la jumpa..aku tak mau tergopoh gapah...must slow n steady, rite ?

adik aku yg study kat ums tu, dtg umah aku semalam...saja nak jln2 katanya....skrg ni, aku kat api2, centre...kat cyber cafe..tgh tunggu dia dtg ke sini...rasanya dah sampai ke centre point tu, sbb igt nak gi tgk wayang lagi...haih, semalam baru je tgk movie, ari ni tgk lagi....bosan dok kat umah tade tv, nak beli mahal...lagi pun bukan permanent dok sini...satgi pun nak gi melalak kat kbox...ahaha, nampakya duit aku abis cam air la...

well, i feel like aku makin suka kk ni....tidak mustahil nnt, aku akan apply kerja kat sini...takpela, tak dok kl pun..kk apa kuragnya...kwn2 lama still leh contact guna sms atau internet ni kan :)

i'm happy to know that acai skrg sudah ada someone...good for him....nampaknya, nnt makin meriahla kehidupan...sapa la manusia malang tu ? (hehehe, jgn marah no..kalo marah, ko jd putih) skrg ni, tinggal aku jela yg single...but aku suka single (for the time being la) bebas nak buat apa2..tp kalo ada cikki pun best gak...cinta itu pasti hadir, biar ia dtg sendiri...

syai pun skrg ni tgk seronok bermandi manda kat pulau tiga, aku mls nak join sekali...biarla dia have fun ngan staff dept dia...nnt senangla kalo dia nak kuar jln2, ke apa...aku ni homely type..dok umah je...malas nak ke mana2...kalo tad ehal penting (atau bosan)

well, i wish u, happy birthday acai, ko skrg sudah tua lagi setahun...nampaknya tahun baru ni, dtg sekali ngan package cinta utk ko...sentap!!!! kena tunggu birthday aku pulak la, harap2 dpt hadiah chenta gak, ahaks....

ok, merry christmas yuol!!! siana dik aku, dah lama tunggu kat pasaraya tu...hehe

2 comments:

Anonymous said...

thanks izu.. aku ni kalau betul marah jadi putih..dah lama dah aku marah setiap hari.. semoga bertambah segar bugar kat kk tu dan mendapat apa yg diingini.. jgn plan utk benda2 yg tak nampak..biar dia datang sendiri... aku ni meracau2 jgk memula..pastu buat bodo ja.. tup tup rejeki melekat..nak buat camner..terima sjok..

izzu said...

yes, i agree with that statement...aku skrg malas dah nak cari2...biarla ianya dtg sendiri...aku rasa, better cr cikki lps dah abis blajar, dah kerja...baru sng idup kan ? skrg ni aku just nak trening dan have fun je..kalo ada cikki dtg dan ditakdirkan utk aku, aku just terima je :P