Tuesday, December 27, 2005

BOSAN DAN BOSAN

betul org kata, trening ni bosan...dan aku telah merasakan kebosanannya...masuk minggu ke3 ni, aku rasa cam rugi je pergi trening...mmg best pergi ke tmpt baru tapi...itu tak memadai..

tade kerja nak buat....dept. hse asyik kena menaip je, menaip tak abis2..tade pun field work....aku nak request field works pun, tak tau apa yg sesuai utk trainee....last2 aku jadi mcm clerk saja...menaip2 dan mengisi data2 je

takpe, aku pasti pas2ni sure akan ada kerja2 yg best dan lagi mencabar dr taip menaip ni....aku yer fyp report pun dah boleh buat hardbound...mana la nak cr kedai hardbound kat kk ni...mujurla org2 kk ni cando2...sedap gak mata memandang cuma renek2 belaka...sigh~~

2 comments:

ItyNad said...

jgn tido depan pc kay izzu sayang~ itu la keje aku time trening :P tapi at least kau tak kena maki dgn dr and nurse bodo~

izzu said...

hehehe, i dah tido depan pc, siap berdengkur...i igt dpt kaver, sekali kena perli ngan staff meja cubicle sblh..."tido ke tadi?" malu sgt...hehehe....yes, apau, hari ni i dah tau mana port nak cikcor...mana port gabas dan mana port drag, boley ? harusla menjejakkan kaki ke sana