Thursday, September 11, 2008

GERSANG ? JAGA NAFSU ADA DI BULAN PUASA

USHA LINE SEBELUM MEMULAKAN AKSI

Bulan puasa ni, memang mengajar erti kesabaran. Kesabaran menjaga daripada melakukan perkara yang membatalkan puasa. Aku rasa, kalo tak makan tak minum...ok lagi. Menten je. Tapi cabaran hawa nafsu batin, memang susah untuk dikawal. Silap haribulan, ada yang terbabas, terus tak puasa. Sebab tak pikir guna kepala otak tapi pikir guna kepala lain. Kalo dah guna kepala lain, memang ganti puasa next year jela. Dugaan maha hebat.

AKSI GHAIRAH SEDANG BERLANGSUNG

Kalo tidak, samalah macam pasangan kucing ni. Bila dah gersang, terkam ajer. Yang penting, kena ada pihak yang bersedia untuk menerima dan pihak yang sentiasa bernafsu untuk memberi. Position baik punya. Biasa orang panggil doggy style. Kalo kucing yang buat, nak panggil style apa pula ? Catty Style ? Buruk gila bunyinya. Ke, Pussycat Style ? Still bunyi merepek. Tapi, yang paling aku suka, adalah aksi kucing menggigit tengkuk tu. Turn on betul, kalo aku boleh buat benda tu sekarang kat sapa2 scandal aku. Aku pun suka gigit2 gak :) Opps, dah pecah rahsia

2 comments:

@rep said...

ini dinamakan nafsu binatang..

f said...

oh!

tidakk!!!

18sx

=P