Saturday, September 27, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI 2008

Setelah penat berpuasa sebulan di bulan ramadhan (penuh ke puasa tu?), sekarang sudah tiba masanya untuk kita meraikan kedatangan syawal, bulan kemenangan. Itu tandanya, sebagai anugerah kepada semua yang berjaya mengharungi dugaan sepanjang sebulan berpuasa.


Saya, IZZU, sebagai pemilik blog ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI 2008 kepada semua teman-teman yang mengenali diri saya sama ada secara langsung atau tidak langsung. Tidak lupa juga kepada pembaca blog saya yang setia mengikuti perkembangan hidup saya yang dipaparkan dalam blog ini. Sokongan anda, sama secara nyata atau tidak amatlah bererti kepada saya. Sedar tidak sedar, hampir 5 tahun kita bersama-sama di ruangan maya ini.


Semoga kedatangan Syawal ini, bakal membawa seribu kejayaan, kemenangan dan kemanisan dalam hidup kita yang mendatang. :)

No comments: