Sunday, June 06, 2010

LEPAK DI TASIK


lama gila aku tak lepak kat tasik. sbb mlm ni aku bosan dan hasutan kuat dari awie, koyak dan lela, so jejakkan kaki ku ke tasik.

best gak, lepak2....borak2...kat tasik tu. bercerita kisah2 lama, macam dah jadi session walking the memory lane pulak. pastu, share tips2 pasal "how to have a good sex with your partner" and shared past experience...menarik gak.

yang pasti, malam ni aku byk bercerita pasal "kisah kegemilangan" aku dulu. bercerita pasal zaman aku jadi romeo dan player dulu. tade la nak bangga atau nak bragged pun. dah namanya sharing stories session. kena la cerita. tapi, aku ni...ada ke "zaman kegemilangan" ? ahahahah, berangan je lebih.

macam awie cakaplah, "kalo ko tak puji diri sendiri, sapa lagi nak puji ko ? aku tanak puji ko." ahahaha, sial je ayat tu. tapi ada betul nyer gak kan.

aku pun wonder yang aku boleh menjadi seperti sekarang. dari sorg yang "agak liar" telah berjaya "dijinakkan" and settled down. aku pun macam tak percaya. but, itulah the magical of love. apa2 je boleh berlaku.

aku sgt bertuah kerana memiliki dia. dia menerima seadanya aku dan of coz aku menerima dia seadanya jua. sbb dia lah yang terbaik bagiku. i am very grateful kerana berjaya menemukan dia.

okla, nak tido. esok nak gi kenduri kawen lak. awie lak, dok propose aku buat reception wedding. nice idea but gila betul kalo nak buat for real.

No comments: