Sunday, October 17, 2010

PERTIMBANGAN

adakah wajar untuk aku menerimanya kembali ?

sebetulnya, memang aku masih sayangkan dia dan masih memerlukan dia.

dengan apa yang aku alami sekarang, aku memang mengharapkan dia agar sentiasa berada di sisiku.

mungkin dia bergantung padaku dari aspek kewangan dan keperluan serta kehendak, namun aku juga bergantung padanya dari aspek emotional dan pengurusan hal ehwal rumah serta yang boleh tengok kan makan minum dan sakit peningku.

sekiranya aku ingin menerimanya kembali, sudah pasti akan ada syarat2 yang perlu dia patuhi dan ada kemahuannya yang perlu aku turuti.

mungkin pengorbanan ini agak berat tapi aku perlu berkompromi.

biar aku fikirkan perkara ini masak-masak sebelum aku membuat apa2 keputusan. aku tidak mahu menyesal di kemudian hari.

sekiranya berakhir sekali lagi, aku tidak mahu ianya berkesudahan secara buruk. biarlah semuanya tamat dalam keadaan baik

7 comments:

misha.w said...

i always believe in 2nd chance..

izzu said...

i guess, i should opt for 2nd chance. mana tau, dia akan berubah jika diberi peluang kedua

::..dYa..:: said...

Semoga dapat wat keputusan yg terbaik

izzu said...

thanks cik noor. harap2, tidak tersalah langkah

PunggukRinDukanCocoCruNcH said...

then 3rd chance then 4th chance ;p

izzu said...

yeah, maybe. until si dia dapat menginsafi kesalahannya

itamrazali said...

errrmmm...mcm sexy jer izzu nie