Friday, July 15, 2011

EVERYTHING IS GONNA BE ALRIGHT

SAWADEE KAP


kamu hanya perlu hadapinya dengan tabah dan tidak mudah berputus asa
pantang sekali mengaku kalah
dont hate yourself
if you hate yourself
there will be no one to love you anymore
at least, please love yourself first before you can share the love with others

AKU pernah membenci dan menyalahkan diriku apabila yang terjadi tidak seperti yang aku harapkan
AKU kecewa dan setiap hari, perasaan marahku kepada diri sendiri tidak pernah surut
AKU tidak pernah sekali-kali menyalahkan dirinya atas apa yang terjadi

CERIAKAN DIRI DENGAN OUTSTATION SAMBIL MELANCONG. HI, EIFFEL TOWER !

KERANA aku menyangkakan akulah punca segalanya yang terjadi
KERANA aku yang lemah, tidak sempurna yang menjadi penyebabnya

tanpa ku sedar, itu semua telah membinasakanku dari dalam
sampai bila mahu begitu sedangkan si dia sudah gembira dengan kehidupan barunya
jadi, aku membuat keputusan untuk menyalahkan apa yang berlaku ke atas dirinya

pasrah sampai terlelap

AKU salahkan dirinya yang tidak tahu menghargaiku dan menghargai betapa tulusnya cintaku
AKU salahkan dirinya yang masih mentah dan tidak matang fikirannya
AKU salahkan dirinya yang pasti akan menyesal kerana tinggalkan aku
dan AKU salahkan dirinya kerana dia telah membuat keputusan yang silap kerana diriku lebih berharga dan bernilai dari dirinya

selepas itu, aku bisa bangkit kembali dan menempuhi hidupku seperti biasa
tanpa rasa kesal, sesal walaupun sayang masih ada tapi aku harus realistik
mungkin dia bukan yang terbaik untukku
dan yang sempurna untukku masih menantiku untuk menemuinya
itu apa yang aku lakukan sekarang

AKU BANGKIT KEMBALI !!! TERUS TAHAN TRAIN KE PERTH !!!

kamu dibenarkan rasa sedih dan kecewa
tapi jangan benarkan ianya membinasakan dirimu
air matamu begitu berharga dan ianya hanya untuk si dia yang tahu menghargaimu
tidak perlu rasa sedih dan pilu kerana masih ramai lagi yang menyayangimu
dan ingin memilikkimu
mungkin tidak terkecuali, aku

BAIK AKU BERCINTA NGAN KANGAROO JE