Saturday, August 28, 2004

Saat pertama ke aikido

well, dah berhari hari aku tak update blog ni, disebabkan oleh ketiadaan internet kat hostel ni....so, aku nak citer apa yg berlaku....aku baru je join aikido...last wednesday is my first class...hayooo, sakit2 belakang aku dan juga otot otot aku... dah lama tak bersenam dan bersukan....sekali beraikido, terus rasa macam nak patah tulang jadinya....lompat sana, lompat sini, bengkok badan sana sini, merangkak la...pendek kata, pelbagai aksi dan gaya la aku buat...letih jugak....ala ala semput jugakla aku....tapi, aku seronok dan best masuk aikido....happy je kelas ni...plg kurang, aku bolehla kilatkan balik, muscles aku ni....ahad depan, ada second class pulak...kiranya, 2 minggu sekali la kelas dia....tak sabar sabar aku nak ke class...dpt menyihatkan diri dan jugak dpt scan adik adik cando~~~

No comments: