Sunday, March 13, 2005

ITS SO SAD...

Hidup ini tidak selalunya indah....tidak seindah seperti apa yang kita harapkan dan kita mimpikan...selalu sahaja ada penyebab sebagai penghalang untuk mencapai apa yang kita idamkan..

Kadang-kadang aku rasa macam aku ni digunakan untuk kepnetingan orang lain, dicari bila diperlukan dan diketepikan bila sudah tiada kepentingan....Tak tahula, mungkin aku yang berperasaan terlalu sensitif...tapi aku cuba untuk berfikiran positif namun unsur2 negatif tetap memberikanku perasaan kurang senang....perasaan sering tidak berpuas hati dan menyesal serta terkilan....

I hate myself to be soo caring and supportive; i want to be the villain, someone that people hate so much...but i know, i cant be that kind of person....its just not me but i hate when people take advantages of my kindness. Its just unfair.....

Sungguh sedih dan sunggu memilukan hati aku...tapi hati menangis siapa yang tahu...baik aku pendamkan je...so, tiada siapa yang tahu...dan akan tiada mana2 pihak yang akan terluka...biarla, hanya aku yang menyimpan lukaku sendiri....

2 comments:

Ash Shinotsubaki said...

apa saja lagi u ol?
sekejap gembira sekejap duka...hidup tak semestinya indah.

Anonymous said...

yes.. takkan melayu hilang di dunia~!!<<-- aku meracau je... boring sgt nih