Thursday, March 10, 2005

LAWATAN MUHIBBAH KE BLOK METANA

Hi yuol~~~
Image hosting by Photobucket aku tetap di sini~~

Lama tak menulis ruangan ni....sampai ada org tu...dah tertanya2..."Kenapa tak update blog, aku ternanti2 citer hot ko...". Well, now here i am...writing some junks in my blog... :P

Image hosting by Photobucket adik2 yg hadir pd mlm ni, baru dan lama

Image hosting by Photobucket bersama adik2 lama (yuol dah tua, ok!!)

Sesi pengrekrutan adik2 baru sudah pun bermula....terima kasih kepada MISS PURU GO TO HELL kerana berjaya menjalankan misi ngan jayanya..4 org adik2 baru telah berjaya di detect dan telah pun diserapkan dalam perkumpulan NOTS & NAYAH UTP. Mereka ialah Mira Moss, Morriee Moss, Seri dan Cumi. Semua adalah adik2 yg baru mendaftar di UTP, intake JAN05.....adik2 baru...comel2 semuanya....bolehla pasni, ramai2 gi cikcur..barula meriah....

Image hosting by Photobucket from left: seri, mori, cumi, & mira

Image hosting by Photobucket suka sgt cikdih bergambar ngan mira

kiranya, pada mlm tu...buat kunjungan muhibbah ke blok adik2, sblm adik2 berangkat pulang ke kampung halaman utk mengambil result spm...mmg bestla lepak ngan diorg.... diorg pun fun and funny....aku mmg suka adik2 yg ceria dan tak mandom...kalo tak bosan la...asyik aku je kena bukak mulut...(hobi aku : bercakap)hmm, i wish...all of u will get the flying colors...nnt kalo korg score...aku belanja korg kek....

Image hosting by Photobucket sessi supper pulak, puru tgh syok melantak sambil aku borak ngan mira. tajaan lokasi: restoren makcik dashing

Image hosting by Photobucket lela dan anfal, igt cantik la tu ?

Image hosting by Photobucket cumi, seri dan deja...kelaparan tunggu makanan

Image hosting by Photobucket syai, lela ngan erry memberikan gaya anggun

1 comment:

Anonymous said...

Mira moss~~~~