Tuesday, October 25, 2005

PARTY BERBUKA PUASA

seronoknya ari ni.....kitorg buat party berbuka puasa...tadi, lepas pergi bank, trus ke fairmat utk beli barang2 masakan....aku kena buat puding honey dew ngan mangga. org lain, kena buat benda lain pulak...balik je dr bank, trus aku masak puding tu, pastu simpan dlm peti ais....bila dah kol 5 petang...kitorg pergi beli nasi kat kafe bawah hostel ni, sebab menu hari ni is nasi goreng....so, dah siap beli nasi, trus berkumpul di common room village 5B.

apa lagi, trus prepare la...loma ngan lela kena masak nasi goreng tu, before that diorg kena goreng telur dulu....pastu, aku ngan shai buat air, air nata de coco dan si pisah pulak masak cucur lemak manis yg ditaja oleh adabi.

tgk sronok2 masak guna hot plate...sah2la kena bergossip dgn citer2 hot terkini...tak sedar pun dah waktu buka puasa...apa lagi, semua org melantak la...abis semua, licin...kenyang sampai tak larat nak jalan....sahur jap lagi pun, nak masak2 jugak la....

best jugak main masak2 ni...dapat have fun sama2, takyah nak ke karaoke, atau tgk midnite movie...main masak2 ni pun enjoy gak, dpt together gether..

kalo dapat masak benda2 ni, sure meriah lagi...

4 comments:

izzu said...

kitorg buat secara ttba, tak plan pun, ttba rasa nak masak2...ari khamis ni, mungkin nak masak2 lagi kot, kalo tak buzy...nnt aku sms ko :P

Katak Cumil said...

Gambar yg bebanyak tue hanya sekadar cadangan utk hiasan ker?

Anonymous said...

kenapa aku rasa mcm gamba yg kau taruk tu macam tipu je? sejak bila kau minum arak? la la la

izzu said...

gambar sekadar hiasan ye....dan aku tak minum arak lagi...not yet...hehehe, bila la nak dpt cikki tokey wine ni...