Tuesday, September 28, 2010

TRANSITION


memang payah juga rupanya transition dr pernah kapel dan dok sama ngan kapel kepada single dan dok sorang. banyak benda I nak kena adjust balik. skrg ni, I ingatkan diri sendiri, yang I dah kembali single dan I kena buat semua sendiri.

memang betul, I hilang a part of me. Analoginya, sebelum ini, kami usaha sama-sama untuk buat sebiji kek. Now, I kena usaha sorang2 untuk buat kek yang sama. I tak kisah buat sorang tapi kek I dah tak sesedap dulu

4 comments:

::..dYa..:: said...

memang akan terasa janggal bila hilang org tersayang

izzu said...

betul tu cik noor. saya setuju.

benda ni baru jadi last week dan saya masih lagi tak dpt nak lupakannya. dan saya tanak lupakan sbb dia adalah yg terindah dlm hidup saya.

saya baru balik kerja, dan saya tgk ikan kap yang kami bela sepasang, dua2nya mati. lagi saya bertambah sedih. sambil bersihkan akuarium tu, sambil air mata menitik, saya tatau kenapa saya menangis.

saya marah ikan2 kap tu (ngot ngot dan meow meow) sebab tinggalkan saya juga. kenapa dia nak mati hari ni, saya baru janji ngan ikan2 kap tu nak basuh akuarium ujung minggu ni, nampaknya tak sempat. ngot ngot dan meow meow pergi dulu.

huhuhuhuh

::..dYa..:: said...

comel nyer nama ikan,

(ngot ngot dan meow meow)
sweet jer...

Dah ajal ikan-ikan tu hari tu, sebagai manusia kita kena redha jew laaa..

Macam perhubungan juga, macam mana kita jaga, kalau dah takdir terpisah akhirnya kena laa redha jugak.

Hidup kena diteruskan, kalau dia ditakdirkan untuk awak, suatu hari nanti dia mesti kembali...

izzu said...

thanks cik noor.

nnt i citer pasal ikan tu lak, ada story disebaliknya