Thursday, September 09, 2004

Aku Tak Suka Demam!!!

ah dekat seminggu aku tak update blog aku...mls pulak tetiba...tapi bila time nak update...demam la pulak....hayoooo....aku tak suka demam...dah 2hari aku demam ni. demam kekura kot...sekejap panas, sekejap sejuk....malam tadi...badan aku panas ya amat...tadi, aku baru je telan panadol soulbe aku yg ketiga.....tak baik gak demam nik by tomorrow....aku nak mogok....tak mau mkn seharian...jadi ke mogok tu ? heheheh, tapi mmg la aku takde selera nak makan...tadi pun, makan separuh pinggan...aku telan je....tak rasa apa....semuanya rasa pahit dan tawar tapi daging kat ali tu, still rasa pedas la....nak makan pisang yg pae bagi pun....tak lalu....simpan je dulu buat kenang kenangan...ahahahah....bila aku dah sembuh, baru aku makan. bagus jgak kalo ilang selere makan ni....so, aku tak mkn byk...nnt leh la slim....barula senang nak tackle org....tadi aku tgk pae nampak macho je....yelah, org masuk ironman kan, badan pun solid....tapi aku nak masuk mr universe...boleh ke ? ahahahah. dah baik demam ni, barula aku nak bukak buku baca2 sikit....ala, dua tiga hari ni pun...satu helai muka surat pun tak bukak...mmg pemalas...aku nak tido dulu la...harap2, bila bangun...dah baik demam....boleh gi pasar malam...usha2 org...

1 comment:

Faizal Jaafar said...

Demam demam pon boleh pergi KC ke? One advice, if you're demam, SMILE. You'll recover faster. You can start by smiling at people you meet in shopping complexes like KC. Kerek.