Thursday, September 02, 2004

Hayooo, hayooo, hayooo, meow~~

hayooo, hayooo, hayooo...ptg karang ada test Engineering, economics and entrepreneurship (EEE). Satu apa tak baca (study) lagi. Nila, berlengah lengah, tangguh-tangguh...end up satu apa pun tak prepare. So How ?? Ni pun, aku tgh sibuk nak siap kan assignment Separation 2 ni. Tu pun, tangguh-tangguh gak...hayooo, hayooo, hayooo...Mujurlah boleh copy, paste, copy semula, hantar dan baru paham...hehehe. Malasnya aku sem ni....Lps mid sem ni mmg kena berubah...i have to do something...kalo tak, mau aku under prob nanti...hayooo, hayooo, hayooo..Ni pun, sempat lagi menulis kat blog. Mujurla assignment work in pair...so, aku cuma buat part copy paste dan graph manakala partner aku buat bhg esei....sikit lagi nak siap. Ni pun mengantuk lagi. Lps baca esei "2%" tadi...terus aku tak jadi nak tido balik walaupun aku bgn ketika sudah luput waktunya...hayooo, hayooo, hayooo....tapi walaupun aku tak mandi lagi...aku still dikelilingi bau bauan harum...ada room fragrance la, blue hyppo lemon la...juga tidak ketinggalan collection perfumes...yg boleh dipakai umpama ko nak mandi wajib (camne tu ? mesti aku byk perfumes...ahaha, saja nak berlagak).
Hayooo, hayooo, hayooo, meow~~ meow~~ meow~~ penin penin...harusla nnt kena buat network utk test EEE ni. Tapi still kena study...kang karang, soalan yg pejam mata pun boleh jawab, tak terjawab nnt. Sikit lagi siapkan esemen ni...dan pastu tido jap biar rasa refresh, rejuvenate...barula study sungguh2 EEE ni....hampeh tol!! Aku selalu ilang ingatan pasal bab assignment...yela, kata dah sekelas ngan junior...kalo ko tak bersungguh tanya budak2 junior ni....ada kena left out...mujurla connection aku baik...so, aku tade masalah walaupun aku sekelas ngan junior...diorg treat aku ok...aku pun treat diorg ok gak...penting beb!!! dok kat utp ni, tak jaga connection, tak buat baik ngan org, susah nak idup....tak kirala org tu tak ko suka ke tak tapi still kena menten profesional, kena gak buat baik....yes, masa ni la perlu gunakan teknik hipokrit...sbb ko tak suka org tu tapi kena gak buat baik coz u have no choice....sng je caranya...be profesional!!! mana tahu, satu hari nanti...bila org2 tu dah kenal ko camne, dah selesa ngan ko...dia pun suka kat ko....i mean suka style ko, gaya ko, cara ko...dan tak malu kawan ngan ko...so, sapa yg untung ?? AKU GAK YG UNTUNG!!! peace to the world....
Apa aku melalut ni ?? dah dah dah...siapkan assignment dan study la oii...ko nak buat pengajian 10 tahun ke nanti ??? tak mau! tak mau! tak mau! hayooo, hayooo, hayooo, meow~~ meow~~ meow~~
(bunyi meow~~ ditujukan khas kepada org yg pernah gunakan nick kucing kucing.......heheheh, jgn marah, kalo marah cepat tua)

No comments: