Thursday, February 02, 2006

HAPPY CHINESE NEW YEAR !!!!

HAPPY CHINESE NEW YEAR !!!!

Akhirnya, berakhir sudah cuti yg panjang. memula mmg best cuti lama, tapi bila dah mask hari ketiga cuti, aku dah tak tau nak buat apa. sgt bosan dok umah. yelah, umah sewa, apa pun tade. bukan shj tv, radio pun tade...mujurla aku bawak komputer aku dr semenanjung, kalo tak mmg bosan nak mampus. cuti hanya diabiskan ngan tido, sampai rasa letih tido. biasanya tido utk ilangkan letih tp dah terbalik...tido sampai meletihkan...heheh, serious dowh, bosan cuti lama2, tak tau nak buat apa. aku lagi suka pegi opis buat kerja. at least kat opis ada internet, leh gak aku surf, kan.

tapi one nite before tahun baru cina tu; aku, syai, wan, sya, dan sis pergi clubbing kat shennigan. packed gila!!! aku igt tak ramai org, yelah mlm tahun baru cina, sure semua dok umah ngan family tp sepenuh tidak shennigan tu. best gakla club ni. ada live band malam tu, tp aku rasa mcm pergi gig je. semua yg dok dpn kat dance floor, semua dok buat head banging...tp aku pun join sekali...tadela head banging, buat tarain hip hop je, pastu ada sikit2 tiru tarian acai, apau dan katong. cuma tak sanggup nak jogging kat dance floor mcm huda...ahaks!! last2, haruslah naik atas podium, mana leh tak naik..kena naik...barula rasa mcm buat show...aku rs first time pergi clubbing tak nampak org drag. selama ni, gi clubbing kat kl, asyik tgk org drag je..nak usha org lain pun tak best...tp sayang, shennigan tutup awal...kenala blah, nak buat camne kan....next, kitorg pegi plak q bar. tadela happening sgt tp bolehla. yg penting aku nak menari...dah lama tak gi clubbing (lama ke tak gi ? bukan baru je gi last week..hehehe)..mlm ni sis open table..so mmg bestla, tak kuar sesen pun...hehehe, sis offer beer but aku refused. taknakla tak best, dan aku tak suka bau beer, busuk!!! kalo aku minum, dah lama aku mintak one jug pastu pengsan tak bangun2 dah...heheheh..mlm tu, bila that bar nak tutup barula kitorg blah...tu pun sempat lg flirt ngan waiters kat sana, nice meat!!

then, esok pagi...pergi jalan2 kat gaya streets...ali ngan meimoan ajak...tido 4 jam je mlm tadi...dah nak pegi gaya streets plak...tp ok je...sbb diorg drive, so no probs la....gaya streets ni, ada hari ahad je...start pukul 6 pagi sampaila pukul 1 tgh hari...kat sini, mcm2 brg leh dpt....dr makanan sampailah ke pets, dr kraftangan sampailah ke pemuzik jalanan tp org tak beli la pemuzik tu, ko byr duit masa dia tgh main dahla, jgn angkut bawak balik plak...tak beli apa pun masa ke sana, just beli kerepek ubi pedas, mls nak borong2 barang2 lain...elaun pun tak dpt lagi...haih, elaun dpt lps cuti..huhuh

pastu smlm pergi clubbing lagi kat q blar, ladies nite....kononnya nak celebrate birthday si wan ni...tp motifnya nak flirt ngan waiters kat sana...aku, syai, sha, wan, len dan ayoi serta abg tj join the fun mlm tu...aku tak kisah diorg nak flirt ke apa ke, yg penting aku nak menari, at least ada gak senaman yg aku buat dlm minggu ni....q bar ni, suka pasang lagu2 tekno, so aku kureng sikit la ngan q bar tp mlm smlm dj tu best, byk lagu yg bukan tekno semata2...have fun la jugak..sakit perut dan pinggang aku...gelek tak hingat...esok kerja ni, tapi menten clubbing sampai kol 2 pagi...sampai umah, abg tj antar..dah kol 230 pagi...ada 4 jam ++ utk tido, kol 630 dah nak kena bgn, siap2 pergi kerja....nasib baikla aku tak ponteng, kalo tak burn $16++ aku, byk tu...leh buat mkn 2 hari campur tambang bas pergi balik dr umah ke opis...kalo aku pontneg kerja ari ni, tadenye aku nak menaip blog aku ari ni...kamera dpt next week, depend atas elaun aku, kalo dpt esok...sabtu ni dah leh gi amik my digicam, if not...kenalah tunggu next week.....

9 comments:

Anonymous said...

kenapa bila aku baca macam kau tak bosan pun ada kat kk tu? speedo rupanya

izzu said...

bosan bila tade aktiviti nak buat. aku tak spedo ye, tp skrg ni dah bz ngan kerja2 yg menimbun dan commitment yg tinggi diperlukan...tp sudah pasti akvititi berpoya2 mesti ada...bosan bila tade korang la~~

Anonymous said...

kiteorg pun akan selalu mengingati tarian hip-hop kau, izzu .... chihihihihi setiap kali pegi clubbing, takkan lupa buat tribute utk kau ... tarian hip-hop izzu~

izzu said...

bagusla, ko selalu igt aku. skrg ni aku buat tarian hip hop yg lain dah, ada campuran unsur etnik dr sabah ni dan campur sedikit lenggok2 plu di kk ni. harus nnt clubbing sama2 di musictec, tp i menten tak mekap la, tak taula yuol kan~~

Anonymous said...

hellooooooooo~~~~~
siape yg mekap~~~~~~ spagethi belang2 ... lalalalalala

Anonymous said...

rugi kau takde kat kl izzu, haritu kitorang repeat nostalgia.. naik atas podium reramai kat musictech tuh..best giller..kan apau?

Anonymous said...

a'ah acai .... seronok giler babeng !!!! aku rase kalau ade izzu mesti bertambah havoc ... rindu kat kau izzu .... acai next week jom kongker podium lagi nak? marila~~~~~~

izzu said...

sentapnya!!!! takleh nak join korg atas podium...tp, kalo ada si katong, kompem lagi memeri kan ? sapa leh lwn tarian mengular dia....takpun huda, ngan tarian jogging..nampaknya partner podium aku skrg ni, syai jela. very derrr tak mememri , 2 org je

izzu said...

kesian kat aku ke shy ? takpe...i ok je have fun, org nak tekel i, i reject...takmo cr cikki di pusat hiburan, tak kekal lama, cr cikki kat amsjid la, boley ?