Tuesday, February 07, 2006

YEAY!!! I HAVE A DIGITAL CAMERA

Akhirnya, aku sudah ada digicam....tapi bulan 2 ni, aku pokai la sikit sbb elaun aku dah kuguna utk beli digicam...digicam murah je, with function yg lite2 je tp okla...at least i have one. nak beli yg mahal, yg lagi elok, mcm canon ke, lumix ke apa ke...tunggu kerja dulu la...kalo skrg ni, sure mkn pasir jela jwbnya nnt. mana nak byr sewa umah, mana duit nak mkn, mana duit nak cikcur....byk belanja tu.

right now, still lg kat opis...byk sgt kerja minggu ni. takleh nak update daily blog ni..nak tulis panjang2 pun xleh...boss aku tgk, aku mcm happy je kat cubicle ni...trus dia bg aku job...jd event planner. memula ok je...pastu ttba je bertambah jadi 3 events...hayooo, mcm manala aku nak handle..dahla aku sorg je kena buat...semua events tu nak dibuat this march and one event, end of this month...tu pun, ada lagi satu event yg dah ada dlm list, utk aku handle, kiranya ada 4 event nak kena handle...best mmg best sbb dah ada kerja, tak bosan dah...tp semua kerja dpt serentak....trus aku gelabah...tp ok je, at least aku dpt experience jd event planner...call hotel, call org ni, call org tu, pening kepala....

takpe, aku akan berusaha dgn gigih...membuktikan yg aku mampu buat semuanya...nak gi cikcur lite2 kat kk, ngan syai dan wani (akak besar kat opis aku ni)..nnt, aku amik gambar aku post kat sini....

Image hosting by Photobucket

No comments: