Monday, July 10, 2006

LAGU PUJAAN KALI INI....

Linda - Jika Kau Kekasih

Tidak kau terasa beban yang aku pikul
Menyeksa jiwaku kekasih
Kenapa kau tak pernah merasakan
Dan jika kau kekasih yang menyayangi aku
Harus kau mengerti hatiku
Itu hanya apa yang ku impikan
Bilakah kau akan mengerti

(Korus)
Kata hati merayu aku pergi
Meninggalkan dirimu tapi ku tak terdaya
Mengapa kasih, harus ku alami?
Setelah aku korban segala-galanya
Sanggupku harungi hidup bersama dirimu
Meninggalkan semua yang aku cintai

Jika kau kekasih senangkanlah hidupku
Jangan biar aku begini
Hidupku dalam kerunsingan kasih
Jika kau kekasih yang menyayangi aku
Harus kau mengerti hatiku
Itu hanya apa yang ku impikan
Bilakah kau akan mengerti

(Korus)
Kata hati merayu aku pergi
Meninggalkan dirimu tapi ku tak terdaya
Mengapa kasih, harus ku alami?
Setelah aku korban segala-galanya
Sanggupku harungi hidup bersama dirimu
Meninggalkan semua yang aku cintai

Bilakah kau akan mengerti

(Korus)
Kata hati merayu aku pergi
Meninggalkan dirimu tapi ku tak terdaya
Mengapa kasih, harus ku alami?
Setelah aku korban segala-galanya
Sanggupku harungi hidup bersama dirimu
Meninggalkan semua yang aku cintai
Kasih…


Ai sgt suka lagu ni. penuh makna dan maksud tersirat. ala2, refelction sgt. walaupun suara Linda ni, tadela merdu mana tapi, lagu ni best. So, kekurangan suara Linda di cover baik ngan lagu yg best ni. Tapi, rasanya Zila AF4, nyanyi lagi best dr Linda AF2 ni. tapi, tak kisahla sapa2 nyanyi pun, yg penting lagu ni best. Kalo Ai nyanyi pun, sure best gak. So semua boleh berangan STAR.

p/s :
ini adalah entry selingan sementara keluar entry yang sebetulnya.
tak sempat nak hupdate, ttba je banyak plak kerja hari ni, choi je

4 comments:

Makcik lalu sebelah izzu smlm said...

Nots...tk leh tk hupdate, ala2 u dh tercalon katanyer,kenalah hupdate...kalo xde citer pasal u..u citer jer pasal makcik2 yg u jumpa, ala2 terserempak tepi jalan, lalu tepi u tarik muka, lalu belakang u, umpat you pondan..hah citer jer pasal makcik2 tuh

izzu said...

giteew. perlu ker citer psl makcik2 tu. seronokla diorg interframe dlm blog ai. ai taknak diorg overshadow ok

Anak Tunggal Makcik Zaiton said...

IXU AI JUGA SUKA LAGU INI!

izzu said...

yes, sgt romantik lagu ni.