Thursday, January 11, 2007

DEBARAN BERAKHIR

Hari ini, sungguh mendebarkan. Kerana hari ini merupakan hari keluarnya result exam last semester. Macam-macam perasaan ada. Cuak, takut, gelabah, bimbang, senggugut....eh, tetiba je senggugut. Tapi, memang aku rasa tak keruan. Takut sangat kalau2 ada subjek yang fail. Harap2, semua lulus la.

Bimbang...bimbang tapi menten cool

Tapi, sampai sekarang...still takleh nak check result online. Kat website cakap, leh view result online starting hari ini, mulai jam 12 tgh hari. Tapi, nan ado. Penat aku refresh website tu, tapi tak gak kluar2. Asyik error je. Last2, aku dah tensen...aku trus menapak ke opis exam unit.

Mana la result exam ni....tak nampak2 pun

Dengan tutur kataku yang sopan, senyumanku yang manis dan budi bicara staff kat situ...akhirnya dapat jugak aku check result aku. Siap, mitk tlg print kan lagi. Alhamdulillah, aku lulus semua subjek. Aku tak target dean's list pun sbb aku ni average student je. Asalkan tak probation dah la. Tapi, result aku semester terakhir ni, okla jugak. Lebih bagus dari semester2 lain cuma tak mampu nak dean's list macam last semester.

Serlahkan senyuman manismu. Iklan colgate katanya

Result dah tau, aku pun dah rasa lega. Macam hilang satu bebanan. Sekarang, aku hanya perlu tunggu masa untuk convocation. Lambat lagi. September 2007. Ada 8 bulan lagi nak tunggu. Lamanyer nak tunggu....tapi, takpe. Masa akan pantas berlalu. Pejam celik, dah bulan 9. Bila convocation nnt, pasti akan kembali ke UTP dan berjumpa kembali dgn adik2 di sana. Jangan bagi bunga kat iols ye...Iols menunggu bunga2 dari yuols utk iols, masa convocation nnt. Hehehe... Walaupun, kita sudah berjauhan tapi ikatan persahabatan ini, tidak akan putus.

Jangan bergerak!!! Kalo adik2 kekwat, iols tembak!!!!


No comments: