Saturday, March 01, 2008

STOP!!!!


Orang kata aku ni, jiwang karat. Maybe lah kot, aku ni jiwang karat. Tapi, aku rasa tadela sampai tahap camtu. Cuma aku rasa aku ni ada unsur-unsur romantik. Tapi, orang salah paham pulak. Cakap aku ni, pelik lah, aneh la.

Tapi, aku dah bosan nak jadi jiwang karat ni. Aku sendiri pun muntah baca previous entries aku. Apa kena ngan aku, aku pun tak tahu. Bosanlah, asyik cakap pasal cinta, relationship yang tak pernah ada kesudahannya. Korang pun, sure lagi bosan kan.

So, buat masa sekarang, aku dah taknak tulis apa-apa lagi entry pasal cinta ke, relationship ke, scandal ke atau apa-apa je yang berkaitan ngan perkara berkenaan. Harapan yang tak kesampaian je. Baik aku tulis pasal apa aku buat hari-hari and everything about me. Not about anyone else. Ada gak faedahnya.

Aku nak tutup buku pasal kisah-kisah jiwang. Sebab aku tau, memang tade berlaku benda-benda camtu kat aku. Angan-angan aku je, semua tu.

Kalo tahun lepas, azam 2007 aku untuk cari kerja tetap dan cari partner. Kerja tetap dah ada. Partner pulak, dah putus dalam bulan December 2007. Now, I am single again.

Tapi, tahun ni, aku taknak berazam apa-apa. Kalo ada, adalah. Kalo tade, buat hal sendiri jela.

Bosan, nanti aku update entry aku gi Cherating selama 2 hari pasal ada workshop kat sana. Better kan, aku citer pasal tu.



2 comments:

Anonymous said...

tu lah pasal.. aku pun perasan yang entry ko recently semua jiwang² iron oxide (betul ka? matilaaa dah lupa chemistry).

erm... memang better pun kalau ko citer pasal cherating tu.. scene2 menarik ka, hapa ka...

yesterday, kitorang tak gi masjid merah. but kitaorang gi masjid coklat. a&w la, mana lagi.

tak meriah takder you. hv fun in cherating!~~

izzu said...

nanti i hupdate pasal cherating ye