Saturday, May 31, 2008

KOALA & KANGAROO

Satu hari tu, aku lunch ngan Acai di KLCC time weekdays. Masa tu, Acai ada kursus di Wisma Genting. So, bila time lunch, trus bergerak ke KLCC. Kalo tak silap, ari tu lunch di KFC (matilah fastfood, gemok). Lepas lunch, jalan2 dalam KLCC dan makan aiskrim.

BERGAMBAR DENGAN KANGAROO

Then ternampak ada promosi JetStar kat tengah2 centre court KLCC tu. So, singgah la kejap. Tengok2 apa yang ada. Aku pun ternampak dua benda yang menarik iaitu kangaroo dan koala. Rupanya, JetStar tengah buat promotion ke Australia masa tu. Tapi, aku bukan nak tengok pakej apa yang diorg promote, aku lebih tertarik ngan maskot dua ekor ni. Terus aku mintak Acai amikkan gambar aku ngan binatang2 ni. Comel sangat, rasa nak peluk je. Tapi, nanti orang ingat aku gila pulak. So, aku amik gambar dan tersenyum lebar je la. Berebut2 ngan budak2 yang datang nak bergambar jugak. Hehehe....


BERGAMBAR NGAN KOALA

Sebelum bali, sempat aku mintak belon dari koala ni. Teringin gak nak belon. Takkan budak2 je dapat. Aku nak gak!!!! Lepas aku bagi senyuman comel dan menawan, trus koala ni bagi aku belon. Aku bawak belon tu balik opis. Sekarang ni, belon tu still lagi berkembang mekar bawah meja aku, di opis. Nak cacakkan kat cubicle, nanti nampak obvious sgt. Tapi, aku geram tgk koala dan kangaroo. Kalo tade orang, dah lama aku peluk diorg ni taknak lepas. Comel sgt. Tapi aku taulah, manusia yang pakai benda alah tu. Tapi, still nampak cute. Rasa macam dpt teddy yang besar. Haih, budak2 lagiu aku rupanya.

3 comments:

Ash Shinotsubaki said...

demi membuat ingatan ko tak lupa.. reminder di sini...hhahah

Anonymous said...

comelnya koala tu.... dalam tu mesti tak comel. hahahhahaha

izzu said...

ahahahah, aku igt ko yg amik gambar tu...
sorry, dh tua2 ni lemah ingatan sikit