Thursday, June 02, 2005

PERMULAAN CUTI SEMESTER SELAMA SATU SETENGAH BULAN

yes...skrg dah cuti.....anyway aku dah ada kat umah almost seminggu dah....patutnya, minggu ni last, exam tp paper aku abis awal...so, aku balik awal la...lagipun tade duit aku nak dok lama2 kat utp tu....dok umah ni, mkn free, umah free...letrik free, bukan free atually, bapak aku bayar la...heheheh

minggu pertama aku ok umah n i...diabiskan ngan makan, tido, tgk movie dan series kat kom ngan baca magazine...adalah sekali sekala aku tolong mak aku berkebun kat blkg umah ni...siram pokok bunga, cuci tiang2 umah, basuh pinggan, tolong masak sikit2....tu jela...aku nak kuar ke kota bharu pun mls...dok memerap je dlm umah...to be accurate, dlm bilik aku je...mls nak ke mana2....dok umah lagi best...lepak2, baring2....cuma ari ni aku rajin sikit nak update blog aku ni...so, aku guna la kom ayah aku ni..

mulai minggu depan, aku mulakan cuti semester aku ngan lebih efektif lagi...aku nak study bersungguh2...4 subjek tu...next sem aku dah amik major, aku nak study math vector calculus...eis (engineers in society), ngan 2 subjek petroleum...harap2 next sem leh score la...

nak gi mandi plak, tgh hari ni...panas la...

No comments: