Wednesday, April 12, 2006

SAMBUTAN MAULIDUR RASUL

Ari selasa lepas, 11th April, aku mewakili company aku ke Perarakan Maulidur Rasul peringkat negeri Sabah. seawal kol 630 pagi dah kena ada kat Datarn Merdeka tu. start berarak kol 730 trus ke Wisma MUIS. Akhirnya, company aku mng no3 utk kategori swasta. dan aku pun dpt sepasang baju melayu free, songkok free dan kain sampin free. YEAY !!!!!

Image hosting by Photobucket berbaris sementara menanti perarakan bermula

Image hosting by Photobucket lepas abis aktiviti, sure ada jamuan ringan. Apa lagi, makan time la

Image hosting by Photobucket yang lain2, nak isap rokok dulu. tak sah tak kalo tak isap sehari

Image hosting by Photobucket abg2 pakgad kita ni, kena on duty gak, time cuti...nak buat camne kan, mmg kerja dia camtu

Image hosting by Photobucket keputusannya, company aku dpt no 3, bg kategori swasta. YEAY!!!!

7 comments:

Unknown said...

Bestler makan makan..abg pakgad pun hensem u ols!!! Mak suka!

izzu said...

yes, mmg best makan2. hari ni kena attend course kat hotel promenande. makan2 lagi la nampaknya. pakgad tu mmg comel. nama dia dafran ayu, bangsa cina.

Anonymous said...

ayoo.. ayu ka nama dia.. chihi taste nama dia...

izzu said...

ayu tu nama bapak dia la. nama dia dafran. tp shai mengada nak panggil dia abg daffy. so, aku bagila nama penuh kat abg gad tu, daffy duck. shai kata dia rela je jd daisy duck

Anonymous said...

ooo shai daisyduck.. abg gad tu daffyduck? ko ape? psyduck gitew.. ala2 pokemon la ko izzu.. izzu cumil mcm pokemon..chihihi :P

izzu said...

motif aku jd psyduck ? aku tak terlibat ye dlm family2 itik ni.

izzu said...

hayooo, semua org taste kat dafran la...takpe kak, chenta iteew buta. setakat mayonis tu, apala sgt kan...delicious giteew