Monday, March 10, 2008

LOVE BITES OR LUST BITES ?

Siapakah empunya badan yang memiliki kesan lebam2 di leher dan dada ? Saya pun tak tahu siapa dia. Nampaknya, tuan punya badan kenalah sentiasa pakai baju berkolar sehinggalah hilang kesan gigitan-gigitan itu.


Inilah akibatnya jika tidak beringat sebelum kena. Bila dah terhantuk, barulah nak terngadah. Hendaklah sentiasa berhati-hati di dalam sesuatu tindakan yang diambil. Apabila tidak lagi menggunakan pemikiran yang rasional dan hanya menurut rasa, pasti inilah yang akan terjadi. Bukan saja sekali, malah ini merupakan pusingan kedua terkena kesan lebam2 ini. Pusingan pertama, baru je hilang. Dah termasuk pusingan kedua.


Tapi, walaupun begitu...empunya badan tetap berbuat seperti biasa bagaikan tiada apa yang berlaku. Apa yang bermain di fikirannya, hanya dia yang tahu. Sentiasa terlihat, yang empunya badan tersenyum simpul sendirian. Mungkinkah akan ada, kesan-kesan sebegini untuk pusingan ketiga ? Bilakah agaknya pusingan ketiga ? Mungkin selepas tanda-tanda ini hilang atau pun tanpa perlu menunggu ianya hilang, pusingan ketiga tetap diteruskan. Nampaknya, gigitan-gigitan itu akan bertambah banyak. Kenalah empunya badan, pakai baju kemeja dan tali leher sentiasa, 24 jam

3 comments:

Anonymous said...

Kena gigit oleh dracula lah tu...

reez said...

nauzubillah
dosa

izzu said...

haah, dracula besar