Wednesday, February 27, 2008

BERTEPUK SEBELAH TANGAN ?



Bertepuk sebelah tangan kah, aku ? Atau aku yang terlalu cepat teruja ? Tapi, memang aku teruja sebab sudah lama aku tidak merasakan seperti. Satu rasa yang aneh tapi ianya menyeronokkan. Tidak mahu, rasa itu hilang begitu saja. Aku akan buat bersungguh-sungguh agar rasa itu kekal selamanya.

Tapi, adakah hanya aku yang merasakannya ? Tidakkah dia mahu menghulur tangannya untuk sama-sama bertepuk dengan aku ? Hmm, mungkin terlalu awal untuk buat apa-apa keputusan. Tapi, aku bimbang. Bimbang jika dia dicuri orang.

Siapalah aku ni. Hanya insan biasa tiada keistimewaannya. Cuma hati yang tulus dan keikhlasan yang dapat kuhulurkan.

Alamak, apa kena dengan aku ni ? Stop it!!!! Please focus dengan kerja-kerja kat opis ni. Bukan dia tahu pun apa yang aku rasa. Tapi, apabila kudengar suaranya sudah cukup untuk membuatkanku tersenyum sepanjang hari.

Dah, dah. Cukup-cukup. Nanti, makin meleret-leret pulak.

5 comments:

not available said...

kannn kannn kannnnnnnnn!!!

dulu masa i tgh meroyan kt KK .. u kata i kena ubat guna2 org sabah ..

skang bleh tak i ckp u kena ubat guna2 bayu tasik? kekekekekeke

sabar nok,
the best thing to do is :

pegi jumpa dia today, kalo ko tak pegi ... ko akan rasa tak senang even smpai mlm kang .. takut takleh tido nnti

عيديد said...

Base on your entries, I think you love yourself (most of your entry mesti besar muka you) but the problem is you not confident with yourself. My advise is, think about your future because you're still young and think where are you in another 10 years from now.

Just be youeself bro!

Regards

izzu said...

To Kimie : no la, dia dah ada plan hari ni. going out with kawan-kawan dia. maybe, next time bila dia free, we will meet up again

To Aidid: Thank you for dropping by my blog. I like your blog. I love myself ? I dont know la but i love taking picture. muka i besar ke ? Nampaknya, kena teruskan gi gym dan berdiet. Nanti, biar muka i nampak kurus dalam gambar. I put my face pic, sebab senang people nak recognize me and i do feel comfortable doing that. Yeup, maybe i am lacking of confidence although i am putting my own pic besar2 kat blog.

I do think about my future. In 10 years time, i want to be a manager. HSE/Safety Manager. I do look up on you. I want to work at oversea and gain experience from there. Maybe, all the exposure will gimme benefit for my career progression.

Right now, I am no one yet. Just normal engineer. But I am trying hard to be better and better. I like your circle of friends. All of them have great career and of coz what waiting ahead is the bright future. Really envy that. I want to be successful just like you.

not available said...

awas!!! org tu kata ko suke letak pix ko besar2 dlm blog, bukan nye kata muka itu besar .. coiii salah tafsir!!!

awas!!!

izzu said...

aku dah kena penyakit sawan skrg ni