Monday, February 25, 2008

SIA-SIA




PERLU KER KITA NI NAK KENA ADA COUPLE. BAGI AKU MENYUSAHKAN JE.

DALAM DUNIA SEBEGINI, CINTA ITU ADALAH SATU PENIPUAN.

SEMUANYA SIA-SIA JE.


ITU HANYALAH NAFSU YANG BERTOPENGKAN HELAH SEMATA-MATA UNTUK SATU KEBAHAGIAAN PALSU.

2 comments:

Anonymous said...

pandangan yang berbeda..luv make u happy n sad..learn from the relation...make u stronger in life..it's better pernah rasa cinta biarpun tak kesampaian daripada tak pernah merasai apa itu cinta..:)

izzu said...

tq kak mirch. really appreciate ur opinion.

saya pernah merasakan cinta. tapi hanya sebulan je kami berpasangan. ianya putus disebabkan kami berdua mempunyai personaliti yang berbeza dan sentiasa susah untuk berkomunikasi. di samping itu, banyak faktor2 luaran yang menjadi kepada penyumbang perpisahan ini.

tapi, saya tak sedih atau pun kecewa. yang lagi aneh, saya rasa happy sebab dapat membebaskan drir saya dari perhubungan itu. selama sebulan saya menjadi orang lain. memuaskan hati dan perasaan pasangan saya tapi pasangan saya tidak cuba untuk memuaskan hati dan perasaan saya.

saya rasa cinta monyet semasa di sekolah dulu lagi menyeronokkan. lebih kurang 4 tahun setengah kami berpasangan. segalanya indah walaupun pernah ada gaduh besar tapi still sampai sekarang saya masih lagi ingat kisah cinta itu. ianya satu memori indah. tapi, kami terpisah disebabkan jarak dan memilih haluan masing2 selepas belajar.

walaupun sekarang ni, kami tidak lagi bersama tapi dia tetap kenangan terindah bagi saya.

perhubungan yang selama sebulan itu, merupakan satu kesilapan besar yang pernah saya lakukan. sekarang ni, baik sendiri saja. lagi bahagia