Monday, February 04, 2008

A DAY BEFORE CUTI HARI WILAYAH

1st February adalah hari cuti untuk wilayah persekutuan termasuk Kuala Lumpur. Yeay, cuti lagi. So, hari khamis sebelum cuti tu, dah tade mood nak buat kerja sb dok pikir nak cuti. So, borak sana-sini dan buat-buat bz. Kat kepala, tengah dok pikir, plan apa nak buat sempena cuti ni. Panjang gak tu, 3 hari beb. Termasuk sabtu dan ahad la.

DI OPIS, TENGAH COUNTDOWN NAK BALIK UMAH
Tapi, weekend aku ada clas Safety Officer la. Every weekend lak tu, sampai la awal bulan 4 karang. Termasuk sekali ngan minggu ni. So, apa2 plan nak buat, kena waktu malam je la. Takleh nak buat time siang sebab siang nak kena gi class. Jauh gak tu, class nyer. Di NIOSH , Bangi sana. Nak kena naik komuter from Salak Selatan ke UKM dan naik cab pulak dari situ ke NIOSH. Class pulak, one full day. 830 pagi sampailah 600 petang. NIOSH ni, training centre gak. Nak tahu details, click je kat sini.

POSING DEPAN LA QUEEN

Walaupun begitu, aku tetap gigih ke La Queen malam jumaat tu. Walaupun keesokkan harinya, aku ada class di NIOSH. Kena la gi gak LA Queen ni. Lagipun, dah janji ngan Andy. Kalo cancel last minute, sure dia sedih. Sebablagi satu, aku sendiri memang nak gi pun. Ye arr, dah la waktu siang aku ada class, jadi nak berjimba-jimba, waktu malam je la. Kalo ngantuk dalam class, Tongkat Ali kan ada. Mium je, terus mata terang dan tak ngantuk. Dapat fokus lagi dlm class.

Malam tu, memang aku betul2 having fun. Jumpa orang2 aku kenal. Lepas tu, ada bertukar no hp. Dan tidak kurang juga...ada pertemuan susulan selepas bertukar no hp tu. Jap lagi, aku nak ke Seremban, nak jumpa someone. Hope, kaki aku dah ilang bengkak (sebab kena hempap meja komputer). So, tadela problem nak jalan lauh. Ala, naik komuter je pun. Dia akan amik aku kat komuter Seremban dan overnite umah dia malam esok. Dia cakap, nak bawak aku gi air terjun ngan kawan-kawan dia. Aku ikut jela. Plan dia, lagipun.


No comments: