Sunday, March 18, 2007

6 THINGS YOU DONT KNOW ABOUT ME - PART 1

Terima kasih kpd mrsparin kerana telah men-tagged saya. Nampaknya nak kena buat jugakla entry tagged ni. Tajuk tagged pada kali ini adalah, "6 PERKARA YANG ORANG LAIN TAK TAU PASAL DIRI KITA". Ada ke yang org tak tau ? Rasanya...smua kawan-kawan saya tau siapa diri saya dan personaliti saya. Tapi, demi kawan-kawan bloggers...saya akan ceritakan serba sedikit.

Pertama : SENTIASA PERCAYAKAN CINTA

Saya sentiasa pecayakan cinta. Bagi saya, cinta itu adalah sesuatu perkara yang sangat indah. Lebih indah lagi jika kedua-dua belah pihak memberikan response yang diharapkan. Jadi, tiadalah istilah cinta bertepuk sebelah tangan. Cinta pasti akan hadir cuma cepat atau lambat bergantung kepada usaha individu tersebut.

Saya sentiasa berpikiran positif tentang cinta. Walapun percubaan pertama, kedua, ketiga atau keempat tidak berjaya....saya akan tetap terus mencuba sehinggalah saya akan menemui cinta yang bisa membahagiakan saya. Ianya amat menyeronokkan apabila saya tahu ada orang yang menyintai saya dan dia tidak berhenti menyintai saya dan saya akan melakukan perkara yang sama kepada insan yang saya cintai. Saya akan menerima dirinya seadanya. Dan saya berharap agar dia menerima diri saya seperti adanya saya.

Cinta itu kadang-kadang amat kompleks dan kadang-kadang amat senang. Namun saya tidak akan berhenti percaya pada cinta.

No comments: