Thursday, March 09, 2006

APAKAH YANG KAU RASA ??

i have question for u. apakah yang kau rasa apabila seseorang yang ingin berkenalan ngan kau dan menunjukkan yang dia minat kat kau. dan kau pun memberikan respon yang baik dgn harapan yg dia betul2 suka kat ko. tapi bila dah kenal, rupa-rupanya dia ingin berkenalan ngan orang lain dan orang itu pulak adalah orang yang kenal. dalam ayat mudahnya, org yang memula berkenalan ngan ko tu, actually just using you utk kenal org lain. his intention is not to get to know u but just using u to tackle someone else. isnt it sound just like shit ? honestly, i really hate that kind of person. if the person did that kind of thing to me, obviously i dont care about him/her anymore and dont wanna listen anything about him/her. i will put the ignorance attitude as my barrier and pretend the person never exist in my life. and i asked some of my friends regarding this matter.

"Aku pernah ada xperience camtu. Mak pasrah je. Sbb kalau aku push supaya dia suka aku pun xde hasil jgk. Cuma aku bg sebijik to his face la. Sapa org tu nok ?"
- WOHNEN PAREO -

"Sgt pentingkan diri, tarik je rambut. Harus one day dia kena benda yang sama. sabar. pasti ada hikmahnya. mak on the way to perhentian island."
- AZIEWATIE -

"Well, kalau kau rasa its not worth to fight over occupied heart, than you are a greater person than he is, just rise above it."
- PONEN NORLITA -

"Oh..melk penah kene..layan mcm layan peah je dulu..ade, adela, takde, takde la..layan gtu2 je..tu pandangan aku."
- SARIPAH MAHSUREI -

dr pandangan kawan2 aku ni, aku dapat buat kesimpulan yang aku shud lupakan je dia. and move on. tak payahla nak berangan benda yang tak dapat, berpijak la pada bumi yang nyata. biarlah cinta itu hadir sendiri (lebih2 jiwang plak). tapi, aku harap benda ni tak berlaku kat aku la...ke dah berlaku ? tade2, mana ada apa2 yg berlaku...
serious, nothing happen. just wanna ur opinion...and i appreciate all the opinions.

tak caya ke ? tgk ni, aku menten leh senyum lagi...series tade pape. mungkin dah tua2 ni, emosi sikit. mudah terganggu perasaan. haih, nampaknya kalo tade jodoh jugak...kenala tempah awal2, umah seri kenangan tu.

2 comments:

Unknown said...

Actually apa yg u ols tulis nih macam dlm cerits "Eating Out" DVD yang mak dapat for my besday hari tuh. Janz str8 ni (merembesss okay!!) pura pura jadik gay so he could pretend to be in love with this gorgeous gay guy but actually dia nak kan kat fomfuen i.e kawan baik si khalid goergeous ittew. Kalau mak lah, harus mak bengang yaamatz!

izzu said...

hayooo, very hanjing. tapi mmg sentap kan, manipulation people ni, lebih2 lagi kalo yg kena tu kita