Tuesday, March 21, 2006

MASALAH CINTA LAGI ?

Akak2, sekalian. Tolonglah saya...

"Saya tau orang tu suka saya dan dia tau, saya suka dia. Tapi sampai skrg, tade sapa pun nak mulakan 1st step. Saya takut kena reject kalo saya buat confession dan saya tak tau sama ada dia betul2 sukakan saya atau hanya sebagai kawan. Apa harus saya buat ?"


Ajak dia tgk movie & makan. ckp kat dia, ko ajak kawan2 ko & dia sekali. butsebenranya korang dua je. Bile dia tanya masa hari korang date tu, cakapla kawan2 ko yang lain ada hal & tak dpt datang. Bila dah tinggal berdua, pandai2la proceed. Make it intimate. Try bergurau & buat joke sex but jgn over. Jangan gopoh. Buat dia macam kawan biasa. Good Luck.
- Rosdayung -

Plu ? Em...try say, boleh cium tak ? saja je...kalo leh cium...cium pipi je...tgk kalo dia cium ko balik maksudnya ade respon la yuol!!!. leh la ciktut segala...
- Sharipah Mahsurei -

Dalam kes kau, aku merasakan baik kau approach sajork memandangkan kau mmg confident x hengat. Kalau aku, mcm biasa...aku berangan diva, minta diapproach takut bahana menimpa. *matila siapa yg kena ketuk kepala kat klcc itew.
- Kebede -

Sebenarnya aku baru je mengalami bende yang sama macam kau & sampai sekarang aku tak confess kat orang tu, sampailah aku dapat tau dia baru declare dgn someone else. Berminggu2 aku frsut & menyesal sbb tak buat confession kat dia. So, jangan jadi macam aku. Yous should go & get him. Rejection is 2nd thing, dont think about it yet. Ingat, broken hearts offen caused by unspoken words. Good Luck.
- Marleha Lacur -

Jgn letak harapan, just go wit da flow, takut ko yang merana tak tentu pasal. Lainla ko nak amik risiko kena reject dan tak sama situasi lps ni, buat biasa je takut dia tak rasa apa. ok, adik.
- Auntie Lorea Ghani -

Sampai bile nak tunggu, semua org tak suka rejection butsomebody has to make the first move.
- Azie Watie -

Ko patut mulakan dulu. Ko patut cakap macam ni, "*****, aku sebenarnya admire kat ko @ suka tengok ko @ suka kat ko @ minat ngan ko. Aku tak kisah ko suka atau tak pada aku. Kalo ko suka, aku amatberbesar hati. Tapi kalo ko tak suka, aku nak buat camner & yang penting sekali, aku cuma nak ko tahu yang aku memang suka gile kat ko walau apa jua anggapan ko pada aku." You'll be satisfied even you might be rejected becoz he knows dat u like him so much. Ok, tak idea melk ?
- Rapeah Ah Ah -

Kalo aku, aku buat biasa aje. Kalo ade jodoh, tak kemana. Tak payah rush2. Hal confess2 ni sensitive. Story kat mak sapa orang tu, umur brapa dan kat mana ko kenal dia. Hanjeng je. Saja nak rahsiakan dr mak. Story la, sapa dia.
- Amy Corazon -

Image hosting by Photobucket siapakah jejaka misteri ini ? adakah dia yang bertakhta di hati ?

8 comments:

Anonymous said...

aaa...bagus..kau quote nama timangan yg betul..chihiihi

Zal said...

Izzu siapa ek lelaki tu serious aku cam pernah nampak jer die ni

izzu said...

hehehe, dia tgh praktikal skrg ni, kat ppm. classmate aku last sem. sama2 amik reservoir engineering. dia dak diploma.

izzu said...

bukan wohnen ke nama timangan ko, acai ?

Anonymous said...

wahhhh ..... budak utp ke yu ol?~~~~~~~ harusla carik next sem .... sohnen marilah kite membokar rahsie kak siana next sem chihihihihi

izzu said...

hayooo...terpeclob plak. *matilah mak, tidak hidup aman tenteram lagi...

Anonymous said...

takde maknenye nama timangan aku wohnen..kau nye gelaran sirna julie dahlan nak campak mana u ol? *matilah siapa yg berbaju versace itew~~

izzu said...

nampak sgt aku ni melethop. semua org igt apa aku pakai...kan ?