Tuesday, March 28, 2006

TRIP TO KINABALU HEARING AID CENTRE

Aku malas nak tulis apa2, just nak upload gambar sajork. kiranya, ini adalah antara aktiviti dlm internship aku. kat sini, aku berpeluang buat sendiri audiometry testing. This test, nak measures sama ada korang dah pekak ke blom lps bekerja dlam keadaan bunyi bising serta terdedah kepada keadaan tersebut dalam waktu yang lama.

Image hosting by Photobucket inilah struktur dalam telinga

Image hosting by Photobucket aku tgh run audiometry test machine

Image hosting by Photobucket berada di dalam silent booth with earmuff

Image hosting by Photobucket aku & syamdun. staff sama section ngan aku

Image hosting by Photobucket aku, syai, ali & meimoan bersama syamdun, bergambar bersama dlm hearing room

4 comments:

Mr K said...

kem salam dgn baju biru muda ittew.taste la nok

izzu said...

hayooo!!!! itu tunagan org yer... dan tunangnya, adalah yg berbaju kurung iteew

Zal said...

Eeii aku rasa aku pekak la. Tak dengar sangat bunyi bunyi kat dalam bilik tu. Degupan jantung aku lagik kuat tau.

izzu said...

yeke ? hayooo!!! ko pakai headphone tu tak ? kalo ko pakai headphone, baru dgr bunyi tu. kalo tak pakai, mmg la tak dgr apa2...tp murah sajork test ni, utk industrial test, RM40 sajork. kalo ko disahkan ada hearing problem, costnyer dr RM35 hinggalah RM60