Sunday, March 26, 2006

WEEKEND YANG BOSAN...

weekend ni, aku lepak kat umah sajork. tade apa nak dibuat, just baring2 guling atas tilam je...nak masak pun malas. aku makan je hamper yg aku menang masa dinner ari tu. bosan2, aku capture la gambar kat screen monitor aku ni. tp, ni bukan pc di opis...tp pc kat umah. kalo pc kat opis, maunya nnt kena soal jawab ngan boss. "gambar sapa ko letak ni ?" " gambar kawan saya, boss...."

Image hosting by Photobucket latest pic di wallpaper pc aku

bosan2, snap2 pic sendiri. memang tade kerja kan....nak kuar rumah malas, kalo tak, leh gak snap2 gambar pilak kat tepi jalan raya. ada gak yg cando(PILAK = pendatang asing dr pilipina) pilak tu panggilan setempat kat sabah ni. spek merah ni pun, RM2 saja harganya. tp nampak menarik, so aku beli la...orang bukan perasan pun, mahal murah spek ni kan...asalkan aku rasa selesa, dah cukup. pedulila apa orang nak kata.

Image hosting by Photobucket tgh berangan pose sexy ngan spek merah

tgh berangan jd model filem blue tp sbnrnya nak tayang rantai tu. 1st time aku beli rantai sendiri. selama ni, aku tak pernah ada. kalo nak pakai pun, pinjam org punya sajork. sah2la si katong yg jd tukang sponsor nya.

Image hosting by Photobucket sejuknya malam ni, tido sorang2 kat umah

bila dah dok sorang2 kat umah...ni la kerja aku. snap gambar sendiri. walaupun sunyi tapi aku suka sbb lebih aman dan tenteram..nak tergolek, terlentang pun, aku punya suka la...bolehla lari2 bogel2 dlama umah. si farid selalu je "outstation". berdakwah sana sini.

No comments: