Thursday, March 09, 2006

PADAN MUKA POMPUAN TU

ada sorg pompuan ni, keep on missed call aku. aku taula aku promote no aku dlm sms.ac tu tapi tak bermakna utk org kaco kehidupan aku 24 jam. pompuan ni, suka missed call aku dgn harapan, aku akan call dia balik. sorryla, aku mmg tak layan missed call dan aku takkan call balik tapi kalo sms, aku reply la. yelah, kenal pun tidak tetiba je nak manja2 over. aku tanya profil dia, dia diam je taknak ckp. aku ni bukannya nak tgk profil org pastu nak judge dia cantik ke, hensem ke apa...cuma, kalo betul2 nak berkenalan dan nak berkawan, at least aku nak gak tau sapa org yg aku berkawan tu. nak gak tgk camne rupanya. tadela nnt aku bekawan ngan org tak bermuka, tak githu ? kalo org nak kawan ngan aku, aku ok. pompuan ke, laki ke, jantian confius ke, semua aku ok kalo nak berkawan. aku tak pernah lagi reject, request org kalo nak add aku jd frens. aku approve semuanya. yelah, kata nak berkawan, takkan tak bleh plak kan ? unless kalo dia nak something yg pelik2 dan aku pun takleh nak bagi, sorry to say la...i have to decline the offer la..

so, aku dah sampai naik bengang ngan pompuan ni. asyik missed call je. sms tak, apa pun tak. tau, nak missed call je. aku mmg benci sgt2 ngan org camni. then last nite, kebetulan plak, mood aku tak baik, trus aku bg pompuan tu sms yg berbunyi...."SORRY TO SAY, ****** (nama pompuan tu). SAYA GHEY. I'M NOT REALLY INTERESTED IN GIRLS. KALO NAK JADI KAWAN BOLEHLA"

trus pompuan tu diam. tak reply pun sms aku dan sampai skrg pun dia tak missed call aku lagi dah. ahahahah, puas hati aku. mrasa la ko, pompuan desperet. aku ni penyabar orang nyer tp kalo dah over2, harusla meletop jugak. kalo lepas ni, dia keep missed call jugak, aku no komen la. kenala tukar no baru...huhuhu, ada jugak pompuan gigih macam ni.

2 comments:

Anonymous said...

dasatt izzu!! pengahkuan katanya!! mak terkasima dengar!! rasain pmpuan itew!!

izzu said...

ahahahh, terpaksala buat tindakan sadis. susah betul kalo pompuan2 tak phm bahasa ni. pengakuan ke ? oopss